WYPOŻYCZAMY SAMOCHODY

DLA CIEBIE, TWOJEJ RODZINY I FIRMY


ODBIÓR Z LOTNISKA

WROCŁAW, KATOWICE

Tylko dla kobiet!

WYNAJEM NEWS

W dzisiejszym świecie marketingowcy prześcigają się w wymyślaniu coraz to nowszych i bardziej oryginalnych sposobów przyciągnięcia klienta i wypromowania produktu czy usługi. Ich pole do popisu jest spore i nie ma praktycznie żadnych granic czy ograniczeń, bowiem tematy tabu odeszły na dalszy plan, sfera intymna został obnażona i przestaje być już szokująca. Także branża motoryzacyjna korzysta nieraz z irracjonalnych pomysłów speców od reklamy i wizerunku, po to by powiększyć grono odbiorców. Takim przykładem jest cała seria gadżetów i akcesoriów samochodowych tylko dla kobiet.

Produkty te możemy podzielić na dwie grupy: artykuły związane z motoryzacją do użytku codziennego niezwiązanego bezpośrednio z jazdą samochodem, a także artykuły używane bezpośrednio w samochodzie. W pierwszej z nich można wymienić, m.in. markowe kolczyki z miniaturką auta, perfumy sygnowane marką samochodową, torebki z logo najdroższych producentów, całe kolekcje damskich ubrań z motywami youngtimerów lub retro motocykli i wiele innych. Zapewne prawie każda kobieta ma w swoim posiadaniu cokolwiek z motywem motoryzacyjnym – koszulkę, breloczek, długopis, pierścionek itp.

W drugiej grupie znajdują się wszelakie artykułu tuningowe, „upiększające” nasz samochód. Zaczynając od specjalnie dobieranych kolorów lakieru karoserii (najczęściej żarówiasto różowe), bajecznych tapicerek (upstrzonych kwiatami, różem i obowiązkowo motywem Hello Kitty itp.), oklein na kokpit, futrzane pokrowców na kierownicę, cyrkonii i milionów pluszaków powieszonych na lusterku. To wszystko ma na celu (niby) podkreślić indywidualność każdej kobiety oraz jej wyjątkowość. Do najbardziej oryginalnych pomysłów zaliczyć jednak można różnokolorowe wycieraczki czy rzęsy na reflektorach (!?) oraz sygnowanie limitowanych aut przez znanych projektantów mody.

Nie wiadomo czy odbierać te pomysły z przymrużeniem oka, jako próbę zwrócenia uwagi na markę i wzbudzenie sympatii do niej, czy może jako akcesoria używane na co dzień, dostępne w każdym markecie? Wybór należy do każdego (każdej) indywidualnie, niemniej jednak wszystkie te usługi modernizacyjne auta są bardzo kosztowne, zwłaszcza gdy chcemy skorzystać z markowych produktów i rad projektantów z najwyższej półki. Kobiety zapewne wolałyby wydać te pieniądze na siebie. Najlepszym przykładem tego, że wszystkie te działania są mało użytkowym marketingiem jest Mercedes SL600 pokryty ponad 300 tysiącami kryształów Swarovskiego. Mimo, że robi ogromne wrażenie, to nie wyobrażam sobie kryształowego silnika ochlapanego olejem, kryształowej rury wydechowej zadymionej od spalin, a już najmniej wyobrażam sobie jak to auto korzysta z automatycznej myjni.

Źródło